Goood morron!

Fruktansvärt trött. Satt uppe igår med plugg. Faktiskt - JAG PLUGGADE? Det har jag verkligen aldrig gjort förut. Det enda som är kvar nu, är den där förbannade jävla skithelvetetes-italienskan. Men jag ska se om det finns tid över på lektionen idag, för då skriver jag någon äcklig text lite fort.
Annars kanske man kan dra en snyfthistoria om att min gammelgammelgammel-mormor dog, så jag har varit för deprimerad. Kan jag få lämna in den nästa fredag? *puppyeyes*
Ingen kan motstå den.

Till mitt sällskap hade jag Philip, den ena delen av "Det bästa från Trosa"
(den andra är ju då Lillisen som ni kanske förstod) Han höll mig sällskap, och jag höll honom sällskap. Riktigt mysigt (:

De kommer hit idag, btw! De skulle ju egentligen cykla, men jag lät dem vänta tills i sommar så det är mongoväder ute, och jag vill inte att de ska bli sjuka när de kommer hit. Inte för att de inte får bli sjuka över huvud taget, men just när de ska hit.. De kan ju smitta mig?

Nu kommer Philip lägga en kommentar:
"Torr Sthlms humor" - hahahaha. Om jag drar ett riktigt skämt som skrattas åt i Sthlm, sitter de små grapparna som två fån, och fattar ingenting.

Det finns mycket att säga om dessa grappar.
Fiiina grabbar (:

Kommentarer
Postat av: lillisen

haha jag håller verkligen med phille där alltså :D

2008-05-16 @ 15:08:38

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0