finns inte en chans att du ens får en rubrik!

Att du bara VÅGAR förstöra mitt jävla humör sådär? VAFAN är det för jävla stil du kör med? Hur FAN kan du vara så jävla kall mot en människa som du älskat och brytt dig om, i 3 jävla år? Men okej, förlåt mig för att jag försöker få dig att må bättre, försöker göra allt för att detta ska sluta upp bra. Men VAFAN får jag för det?

Jag får inte ens ett hej, inte ens ett förlåt och inte ens ett JÄVLA HEJDÅ?!
Nej, nu kan du dra. Jag vill aldrig mer se dig, eller höra av dig. Det här var det SÄMSTA jävla sättet du kunde visa mig att du saknade mig på. Fyfan för dig. FYFAN säger jag bara..

Nu är du borta ur mitt liv. Fotona på dig ska bort. Alla JÄVLA tecken på att du bott här ska bort. Jag hoppas du är glad nu. Jävligt glad!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0