En rätt så seg uppdatering ..

Vilken helg! En helt och hållet perfekt helg.

I fredags var det personalfest med jobbet. Vi skulle mötas på barnadiset klockan sex för samling. Sedan skulle vi röra våra små söta rumpor till Helens kök för lite middag och kanske ett glas vin. Jag hade tagit några glas vin med mamma innan jag åkte, så jag var redan lite på lullen när jag kom dit.
Väl inne på resturangen beställde vi mat, för mig blev det kött och bea. Jag är så himla fin av mig, eller hur. Men till det var det några glas vin, *HOST* bara några. Efter middagen var det efterrätt som gällde, och det vart Husets Sorbé för mig. Underbart gott! Och några red bull vodka på det, haha.
Vad gör man inte när cheferna bjuder? ;)

Efter middagen mötte jag upp Jennie, Anna, Lillisen och Philip. Då åkte vi hem till mig och fortsatte partyt där, för att sedan slockna i sängen.

Skulle jobbat dagen efter, eftersom jag vad VB (vid behov) men jag kan inte säga att jag mådde bra, jag mådde dåligt som INÅT HELVETE! Så jag stannade hemma, och sov.

Sedan spenderades helgen med Jennie och Grabbarna med G. Mycket trevlig helg må jag lova.

Nu sitter jag på italienska, men jobbar istället med Livskunskap. Hade en grej som skulle skrivas där, så jag gör det nu.

Mitt internet där hemma har FUCKAT ur totalt, Glocalnet är bajs säger jag bara. De ska få smaka bly...
Så iallafall, kommer inte uppdatera på ett tag igen.

Men, vi hörs när vi hörs! <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0