allmän uppdatering

Har inte skrivit på ett jäkla bra tag nu. Första anledningen till det är väl att mitt fitthorskitinternet slutade att fungera ett tag. Glocalnet är inte bara lågt det är sämst också. Har aldrig varit med om så mycket problem. Och kände jag mig helt avstängd från omvärlden? Ja det kan jag ju gott säga att jag gjorde.

Och mycket har jag hunnit med. Jag har hunnit med att tatuera mig, vara på efterfest i upplands väsby, fira valborg och jobba. Tatueringen var nog det mest smärtsamma jag gjort i hela mitt liv. Jag satt där i 2 timmar och nästan grät. Det var det absolut värsta jag gjort. Men nu är det fixat, nu sitter den där, och OJ vad jag är nöjd med den!

Jag kommer inte lägga upp någon bild med risken av att någon kan ta den och kopiera den själv. Denna tatuering är min, och så ska den förbli. Så ni som känner mig kommer självklart få se den, men bilder ska inte läggas upp, och så är det bara.

Andra anledningen till att jag inte bloggat, är lusten. Jag hade absolut ingen lust att blogga, fantasiknappen i mitt huvud har för en lång period varit avstängd och nedlagd. Det har inte funnits något speciellt att blogga om, så varför ska jag sätta mig här och se ut som en idiot och bara skriva massor med onödigt information?

Njae, då får det lika gärna vara.

Nu ska jag gå upp och göra mig en sista kopp te och sen är det dags för sängen. Måste måste måste komma upp till skolan imorgon. Mitt studiebidrag har så fint dragits in eftersom jag är borta från skolan för mycket. Allt går åt helskotta just nu. Med skolan alltså. Livet utanför är hur bra som helst.

Och jag vill att ni är med mig nu, vi ALLA måste hoppas på att det regnar hela juni, för då kommer jag få jobba mycket. Vilket jag inte har pass till nu. Just nu har jag 11 pass, och jag brukar jobba 13-14 på en vanliog månad. Så det känns surt. Jag måste jobba som en idiot, om jag ska klara av att resa utomlands i sommar, OCH i vinter. Jag måste börja spara, och sluta slösa.

Fyfan... Så. REGNIGT I JUNI MÅNAD!

Kommentarer
Postat av: jennie

men du är ju jätte söt på den bilden :)

*FnIzZ*

2008-05-05 @ 14:40:46
URL: http://jenwellman.blogspot.com

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0