woops.

Ojdå...
Jag har sovit tills nu, faktiskt. Och det kanske inte var det bästa med tanke på att jag borde gå och lägga mig snart igen. Jobb imorgon, så jag vill vara utvilad. Och efter jobbet är det hem och fixa sig, och packa ner allt nödvändigt, för att sedan dra hem till Missan och föra på Baileys, som Jennie så gulligt köpt hem. Det kommer bli en aaaasbra dag.

Men mitt stora problem är... Vafan ska jag ha på mig? Jag har ingenting som är bra nog till krogen! Vafaaan. Alla gånger har jag haft jeans på mig, och det känns ju inte så himla kul att ha igen, eller hur?
Så jag funderar på en svart halterneck-klänning, men den är ganska lång, sååå. Men det måste ju gå iallafall. Och så mina nya strumpbuxor och högklackat till det. Det blir nog perfa!

Nu ska jag lalla runt lite till på internet, dricka upp min cola och äta mina chips.
Vi hörs senare! PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0