uppdatering

Okej, uppdatering om Jennie och hennes ragg....
Herregud, vart ska jag börja.

Hon ringde nu, alldeles nyss. Hon kom precis upp ur poolen, med honom. Hon var naken och blöt, hon har snott en handduk och fattig på cigaretter.
Men hon var lycklig, för hon fick till det. Tre gånger dessutom. Med en upptagen man, vars flickvän ligger på hotellrummet, ovetandes och säkert utom sig av oro.
Nu ska de gå och köpa cigaretter, och Jennie har inga underkläder. Jennie är naken under sin nya vita klänning som hon också spillt rödvin på.

Vad kan jag mer säga - Grattis tjejen, utan min hjälp hade det aldrig hänt.

Jennie har nämnligen ringt mig stup i kvarten, stup-packad också, och frågat mig om hur fan hon ska få honom i säng. Jag har sagt mina bästa tips, allt jag kunnat komma på, och hon har följt råden, och vad hände? Jo, hon fick jackpot. Jag ska nog bli en rådgivare i hur man får en vilt främmande, och upptagen karl i sängen. Jag skulle vara miljonär.

Från och med denna dag, kan du fråga mig om råd, hur du ska få din dröm-man i säng. Fast det kostar en sisådär 1000 spänn per samtal. Tack för mig.

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0