UPPDATERING - SKÅNING

Åååååh, jag är helt exalterad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jennie's skåning kommer till Sthlm nästa torsdag! MAHAAAAAA!
De små pluttarna ska bo på hotell och grejer! Fyfan, va porrigt.
Skåningen har alltså bestämt sig för att berätta för sin flickvän om det som hände på resan.
''Hörru älskling. Det är en sak jag måste berätta.... Jag hade sex med en 17åring på resan du och jag gjorde..Ehhmm, sorry?''

HAHAHAHA.
Men jag hoppas att de får det bra :)
Men inte så himla bra att hon flyttar ner, då får han fanimej flytta upp.
MAHA

Kommentarer
Postat av: jennie

haha, du får flytta med mig ner :)

2008-03-17 @ 23:07:23
Postat av: Anna

GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTIS!!!

2008-03-18 @ 13:26:27
URL: http://justmeanna.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0