tröttis

Nu hemma från Victoria. Jag orkade verklgen inte gå hem, i mina 10centimeterklackar, så jag sov kvar. Snälla Johan skjussade hem mig, för jag ska ju som sagt jobba idag. Fyfan, jag är inte alls på humör för det. Men jag jobbar bara till fyra, så det är rätt okej faktiskt. Får hoppas att det inte blir allt för jobbigt!

''Festen'' igår var mer ett tillfälle då alla umgicks. Jag och Anna kom dit alldeles för sent, så alla hade typ börjat gå när vi kom. Inte roligt alls, men så är det att festa med 23-åringar. Tråkiga som fan. Men sen blev klockan rätt mycket, och jag somnade i soffan. Det var skööönt, mhmmm :)

Menmen, nu ska jag dra på lite smink så man inte ser hur trött jag är. Åååh, va jag ska sova när jag kommer hem.
Vi syns runt halv 5-5

PUUSS

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0