trööööööööööööööött

Okeeeeej, 55 minuter kvar tills klockan ringer..
Kanske man ska ta och lägga sig och försöka blunda en timme iallafall?
Detta kommer inte funka, inte när jag ska sitta på en 2½timmes lektion med text. Jag kommer somna, och aldrig mer vakna. Hör ni det? ALDRIG!

Jag vill bara att klockan ska vridas tillbaka 7 timmar, så jag kan få börja om. Gå och lägga mig supertidigt.
Efter skolan kommer jag åka hem, se om Denise vill klippa mig. Måste klippa upp håret, eftersom det är så fruktansvärt tråkigt nu. Kan ju vara fint till krogen på lördag? Imorgon...

Men jag ska iallafall inte gå och lägga mig direkt, eftersom jag ska jobba på lördag (imorgon) så vill jag vara ordentligt utvilad då istället, och kanske gå och lägga mig nio ikväll. Men inte direkt efter skolan, för då kommer jag inte kunna somna på kvällen.
Det skulle vara riktigt skönt att skita i skolan idag, och bara sova. Men jag har skitit i skolan hela veckan, nästan. Jag har gått på sammanlagt... 3 lektioner på hela veckan, en på tisdagen och två på onsdagen. Och det är inte bra, verkligen inte bra!

Men nu loggade Jennie in på datorn, så hon får göra mig sällskap!
PUSS

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0