torsdagsmorgon.

God morgon!

Klev upp en hel timme försent. Snoozade lite för länge, kanske. Eller kanske och kanske, jag gjorde det.
Jag har slutat dricka te på morgonen. Jag vet inte varför, men det har bara blivit så? Kanske för att jag ser den stora diskhögen som är brevid mig. Det är sammanlagt 19 glas och 2 skålar som nu står på mitt skrivbord, allt i en hög. Staplade på varandra. Men varje gång jag bestämmer mig för att diska så tittar jag på den högen, och då kommer jag på att jag kommer behöva gå två gånger, och det känns så jobbigt. Haha, fyfan va lat jag är.

Tänkte städa lite när jag kommer hem. Det blir troligen lite bowling efter jobbet, eftersom jag inte har något bättre för mig. Jag kommer säkert få sluta tidigare, eftersom jag jobbar öppning, och det är snö och sol ute. Då brukar det bli lugnt, eftersom det är riktigt ''åka-pulka-väder''. Och det kan ju vara skönt?

Fick jobba själv igår, eftersom jag var tvungen att skicka hem Malin. Så jobbade själv från tre till halv sju. Och det var inte kul, må jag lova. Skit-tråkigt när det är sådär lugnt. Då står man bara där som ett fån, torkar lite hit och dit, tar kassan, torkar lite till, och sen står man bara. Kul va?! Men idag är det jag som går hem först, mwuhaha!

Men nu ska jag sminka mig och föna håret.
Skriver kanske när jag kommer hem.
PUSS

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0