tisdagsmorgon

Klev upp för en halvtimme sedan. Skulle klivit upp för en och en halv timme sedan, för att hinna raka ben och duscha nu på morgonen. Men så är det när man har en varm, mjuk sovandes karl slingrad runt dig. Har saknat honom..

Men iallafall, har precis packat klart väskan med simgrejer. Ska iväg nu på morgonen och simma några längder eftersom jag missade det förra gången. Ska möta Victoria i centrum halv nio, så jag tar bussen 20 över 8. Måste gå tio över. Märkte nu också att jag behövde köpa cigg. Så det blir ett stopp på pressbyrån för en kaffe och cigg.

Perfekt morgon, eller vad säger ni?

Idag går jag i skolan från ca 9 till 18.00 och det är surt, mina vänner. Kommer vara helt slut efter simningen, men jag måste verkligen börja sköta mig. Imorgon är det möte med mentor och mamma.. Han kommer sjävklart dra upp mina omdömen, och mamma kommer inte bli glad kan jag tala om. Fyfan.

Aja, ska kolla runt lite innan jag måste gå. PUSS

Kommentarer
Postat av: Guldfisken

Sugen på en ny bloggdesign? Lämna en kommentar i detta inlägg då..
guldfiiisken.blogg.se/1205783238_des...bortsknkes.html

2008-03-18 @ 08:01:11
URL: http://guldfiiisken.blogg.se
Postat av: Ap

God morgon! :)
Ha en fin dag!

2008-03-18 @ 08:02:29
URL: http://humliis.blogg.se
Postat av: cathrin

låter som en bra morgon!

ha en bra dag!

2008-03-18 @ 08:05:13
URL: http://cathriny.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0