stackars vovvis..

Jag skulle klippa klorna på hunden, som vanligt. Men då kommer mamma och säger att jag klipper helt fel. Alltså har jag klippt fel i ett år. Jagb har ju klippt klorna, men jag har bara klippt rakt av, man ska klippa längst klon. De som har hund fattar nog. Iallafall, och det resulterade i att hon klippte i pulpan på alla klor. Han blöder som en, jag vet inte vad. Tycker synd om honom, men vet ju också samtidigt att det inte gör ont. Det gör ju bara ont första sekundrarna, lixom. Men på ena tassen klipptes pulpan av riktigt mycket att det nästan pulserade ut blod, och det var inte roligt, kan jag meddela. Mitt golv var innan brunt, men nu är det rött. Han blödar ju ner hela huset. Sicken hund.

Ska nu kolla lite scrubsavsnitt, och sen kanske se början på filmen ''på smällen'', om det hunnit ladda klart vill säga.

 Muuääääääh!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0