sorgligt

Fick gå hem från jobbet hela tre timmar tidigare idag, och det var absolut lika skönt som det låter. Det var lixom lugnt, förutom kalasen, men de hade inte jag något med att göra iallafall, så jag var glaaaaad!

Jag vill bara säga en sak. Och det är att jag kommer sakna dig Helen, du var det bästa med jobbet. Men nu har du fått ett annat, med mer än dubbel lön, så jag får väl inte göra annat än att önska lycka till. Jag älskar dig plumsan, och utan dig hade inte Barnadiset varit en del av mig. Jag kommer sakna dig som uta helvete.. Tårarna rinner nu, lika mycket som de gjorde när vi stod och kramades inne i köket, men denna gång kan jag inte skratta bort det tillsammans med dig. Aldrig mer kommer vi jobba ihop, snacka skit ihop, flamsa ihop.
Okej, det låter som om du är död, och det är du ju verkligen inte. Men du ska veta det, att utan dig, är Barnadiset ingenting.

KOMMER SAKNA DIG!! Nu får jag börja röka själv....

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0