sömnlös

Okej, jag kan inte sova. Nu har jag legat och försökt sova sedan halv två (circus). Och det går inte. Jag kan inte hitta en skön ställning att ligga i, jag kan inte slappna av, jag kan inte sluta tänka, jag kan inte sova!

Hur fan ska jag orka upp till skolan? Jag ska egentligen upp halv sju, men jag vågar fan inte gå och lägga mig nu, för då kommer jag aldrig komma upp igen. Men det känns samtidigt stört att jag ska sitta upp i mer än 24 timmar.
Och sen ska jag orka sitta i skolan från 08.15 till 14.10?

Gooooosh.. Nej, jag får sysselsätta mig med internet istället. Ska väl upp och göra en kopp te, och snacka lite med pappsen som nyss kom upp. ^^

Jag hatar dessa nätter.

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0