some scary shiet

Fick erbjudandet av pappa att han skulle skjussa mig, och det säger man ju aldrig nej till, eller hur? Så jag hinner äta, och njuta av min frukost.

Justdet!! Jag har glömt att berätta om igår. Så, igår;

Jag satt hemma, framför datorn. Jag sitter och kollar lite videos på youtube och är i min egna lilla värld. Då plötsligt bankar det på rutan. Jag har ju den där snygga handduken som gardin, så jag såg bara fötterna på den som bankat. ''ULLA!'' skriker det där ute. De är två stycken. Jag är livrädd. Tänk om jag suttit helt naken och kollat porrfilm, då hade det blivit pinsamt, riktigt pinsamt. (nej, jag brukar inte kolla på porrfilm, men sa det för att det skulle varit hemskt) Så jag skickar ett fint sms till min bror. Jag frågar honom om han skulle ha några kompisar hemma, men det skulle han inte. Han kallades nämnligen Ulla¹ av sina gamla kompisar, som han hade innan Annelie-tiden. Men han väntade inga, och tyckte själv att det var skumt. Han föreslog att vi skulle leta efter dem och slå dem, men det tyckte jag var lite överdrivet. De var ju borta nu lixom. Men det var läskigt, innan jag uppfattade att de skrek Ulla.

¹ Ulla kommer från vårat efternamn Sivula - SivULLA.

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du får en bra lördag

2008-03-08 @ 10:29:09
URL: http://enlitentax.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0