skorhelvete

Ååååååh, jag kan inte hitta mina SKOOOOOOOOOOOR!!!!
Varför ska det bli så, att när du bestämmer något kvällen innan, om vad du ska ha på dig, vilka skor du ska ha, vad för jacka osv. Och sen när du kliver upp på morgonen så finns INGET av det du hade planerat att ha, framme. Du får leta som en gud för att hitta dessa byxor, skor eller jacka.

Jag kan inte hitta mina skor. Och jag har letat på alla ställen som är värda att leta på. Fyrkanten, hallen, matkällaren, mitt rum - överallt. Och de finns inte.
Det typiska skulle vara om jag glömt dem hemma hos en kompis, eller bara lagt dom..typ på toaletten eller någonstans, där skor absolut inte ska vara.

Fyfan.

Ja juste, förresten. Jag gick inte till skolan så tidigt, hade planerat att ta bussen 56, men jag hittar som sagt inte mina skor, och jag ska ha dem skorna idag - thats it. Jag tar nästa buss. Ska ändå inte vara med på gympan.

PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0