sköööönt humör

Konstigt nog känner jag mig inte trött. Det är kanske för att kroppen nu börjar rulla på sina extrabatterier. Och det är ju skönt, om man ska palla med en lektion på 2½timme direkt på morgonen kan det nog behövas kan jag lova.

Jag känner mig sådär extra flickig idag. Jag vet inte varför, men jag känner verkligen för att klä upp mig. Hmm? Kan det vara extrabatterierna tro. Men jag känner mig iallafall piggare och fräschare än jag gjort på väldigt länge. Kanske ska börja köra med lite Anna-style. Att vara uppe hela nätterna och plugga, även fast jag skiter i att plugga, jag är bara uppe.

Kanske kan gå?

Men nu ska jag måla naglarna och läsa bloggar.

Krogen snart <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0