skolan.

Nu ska jag röra mig mot garderoben och hämta lite kläder. Sen är det tandborstning som gäller, och efter det är det skoldags för mig. Får hoppas att mötet inte drar ut på tiden, eftersom jag då börjar 13.05. Det skulle inte vara allt för kul attbara sitta och dö i skolan hur länge som helst. Men har för mig att Victoria har lunch, så kan joina henne på lite käk.

Men jag skriver när jag kommer hem, är ju bara en snabbis hemma eftersom det är fotokurs ikväll. Snart är den över, snart är den över. Fyfan, jag hatar den.

Men då hörs vi när jag kommer hem.
PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0