Skolan

har nu precis kommit tillbaka till skolan. Har varit vid Thorhildsplan för ett besök vid DNhuset. Och det sög kan jag lova, mwuhaha. Är faktiskt på bra humör idag. Det kanske är för att Simon och jag hade en riktigt bra kväll igår. Mycket mysigt, och mycket kramandes. 

Har egentligen slutat, men missade bussen precis, och orkade inte gå runt som en lodare i skolan, så jag följde med grapparna hit och slappar vid datprn istället. Kommer inte hinna göra ngt annat arbete, som jag egentligen behöver lämna in, så jag gör det någin annan dag. 

Ska sedan hem, flörta lite med pappa om pengar, eftersom jag inte vet om det kommer kosta att fylla i tatueringen. För jag har bara 300 kronor kvar på kortet, och de behöver jag resten av månaden. Så jag får låna lite av honom. En 300 sisådär. 

Det kommer komma in en bild på min fina artikel om vargarna på skansen, som vi fick göra på DN. Sen kommer det också en artikel som vi i klassen fick göra. 

Men nu ska jag dra. PUSS <3 

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0