Skolaaaa

Nu är det dags för mig att gå upp och börsta mina tänder, och sen åka till skolan.
Solen skiter idag, så det blir vårjackan. Slutar ju mitt på dagen, och då brukar det inte vara så himla kallt. Det kan nog vara rätt skönt ute då. Men nu på morgonen kommer det säkert vara kallt, men det får jag ta.
Vill man vara fin får man lida pin, var det inte så?


Ska sätta min kamera på laddning nu, ändå tills imorgon, för jag vägrar att batterierna ska vara slut igen. De har varit slut alla gånger på krogen, och denna gång vill jag ha bilder.

Men jag uppdaterar när jag kommer hem.

PUSS <3


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0