skola

Hemma igen från skolan. Har varit hyper hela dagen, ända fram till sista lektionen som var svenska. Där somnade jag. Vi skull läsa en text, som var skriven på något jävla konstigt språk, inte fan var det svenska jag läste iallafall. Eller jo, det var det, em lixom. Så de redo till fullo, och Njar prato......etc. Ni fattar, inte så himla kul att läsa, inte sant. Så när jag var klar med texten, somnade jag. Jag låg så himla bekvämt på tre stolar, med Bubbas jacka som huvudkudde. Underbart.
Dock vart jag väckt av att han nöp tag i mina kinder och ruskade;
- Vakna Ninni, vi får sluta nu! VAKNA NINNI!

Tack, Bubbie.

Förresten, jag bar Bubba upp för trappen i skolan idag, han hängde på min rygg och jag trodde att jag skulle kvävas, plus att mina ben skulle gå av när som helst. Det var inte kul, men jag fixade det.
YES! Sug på den ni!

Nu ska jag lägga mig i sängen, och läsa lite 'Animal Farm' eftersom den ska vara utläst tills nästa fredag, och jag är bara på första kapitlet. Mjau.


Kommentarer
Postat av: JB

Hej!

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1204871529_dagens_frga.html

Tack för din medverkan & Ha en bra dag!

Mvh

JB

2008-03-07 @ 14:54:02
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0