SJUKT!!

Okej.. Det här är sjukt må jag lova... Det va en ''kille'' som addade mig på msn.
Våran konveration:

Han: Hejhej
Jag: Hejhej
Han: Vet du vad som har hänt?
Jag: Nej?
Han: Jag har gjort en ny tatoo, vill du se?
Jag: Ehmm, okej...
*Sätter igång webbcam*

Resten av konversationen......

 Micke inbjuder dig att starta videomottagning (med webbkamera). Vill du Acceptera (Alt+C) eller Tacka nej (Alt+D) till denna inbjudan?


 Du har accepterat inbjudan att starta videomottagning (med webbkamera).


Micke säger:

hej hihi =)

Micke säger:

micke kommer snart

ninni' pallar inte med skolan längre.. säger:

eeeehm, okeeeej ..

Micke säger:

jaa..vi tänkte visa dig en grej

Micke säger:

om du vill

ninni' pallar inte med skolan längre.. säger:

asså, varför?

Micke säger:

för att du ska kunna njuta som ja

Micke säger:

=)

Micke säger:

vi ska älska framför cam tänkte vi

ninni' säger:

asså, varför gör ni det?

Micke säger:

för att vi vill att fler ska se det

ninni' säger:

varför?

Micke säger:

är du ostörd?

ninni' säger:

va? om jag är ensam elelr vadå?

Micke säger:

ja precis..så du med kan njuta

ninni' säger:

okeeeej..

Micke säger:

vad har du på dig?

ninni' säger:

kläder

ninni' säger:

hur fick ni min msn?

Micke säger:

han kommer...

Micke säger:

vill du njuta du med?

Micke säger:

se oss..

ninni' säger:

asså, ehm, jag är inte mycket för att se andra ..
ninni' säger:

ni borde göra porrfilm profetionellt istället

Micke säger:

du kan få vara med

Micke säger:

du kan få ha micke själv om du vill..han är grym i sängen

ninni' säger:

nej tack
ninni' säger:

men hur fick ni min msn?

Micke säger:

ok..men du...är du själv?

ninni' säger:

japp?

Micke säger:

kan du inte ha det skönt med oss?

ninni' säger:

nej men asså allvarligt, varför vill ni visa för andra?

Micke säger:

klä av dig och lägg dig som mig..oki

Micke säger:

för att vi tänker på det

ninni' säger:

tänker på vad?

Micke säger:

och vill at andra ska ha det skönt

Micke säger:

tänder

Micke säger:

menar jag

ninni' säger:

okej.. hur gamla är ni?

Micke säger:

klä av dig så du bara har trosor...jag e 19

Micke säger:

han e 23

Micke säger:

vad har du på dig nu?


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0