shopping

Just det! Jag skulle ju handla lite halsband och örhängen igår, om ni kommer ihåg.
Men när jag gick in på HM vart jag besviken, för det var inte mycket som de hade att erbjuda. Men då kom jag ju på att de har glitter i centrum. Dit gick jag istället.
Och ja just det, jag skulle köpa liiiite.
Jag kom ut med en fet påse och 600 kronor fattigare. Jag klarar inte av att välja, om jag ser två fina grejer, så vill jag inte behöva välja, utan jag tar hellre båda två. Och sen tar jag ångesten som den kommer.

Men 600 kronor..... Helt sanslöst. Kan visa sedan, mina nya fina smycken (som kommer tappa all färg och bli jättefula, eftersom de är från glitter)

Men nu ska jag kolla på de hemska bilder som togs igår. PUSS

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0