shoppa?

Jag vill shoppa. Jag vill shoppa som en galning. Jag vill bara kasta pengarna runt omkring mig, och verkligen njuta av att jag gör det. Ni måste ju erkänna att det är en underbar känsla att komma hem med massa påsar och planera hur din garderob kommer se ut när de nya plaggen åker in. Jag älskar det, verkligen älskar. Men att sedan se hur mycket man har gjort av med, är aldrig lika kul. Därför skulle jag vilja vinna pengar.

Vinna typ 1 miljon, och bara leva livet. Köpa allt som kan köpas, och slösa på allt som man kan slösa sina pengar på. Jag vill verkligen, så nu ska jag börja köpa 2 lotter i veckan, som jag ska skrapa och som jag ska hoppas på.

Det ska jag. Jag ska bli rik.

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0