samtal i solen

Ååååh, va det är skönt att sola! Eller det finns ju nackdelar också, det blir nästan lite för varmt, eftersom vårat solaruim är från steålderna och har därför inga fläktar! Så, ganska så varmt blir det. Du ligger i ett hav av svett sen, inte svett som luktar svett, utan svett som luktar solarium. Det jag hatar mest är att man inte ska duscha direkt efteråt (vad jag har hört iallafall) så jag får stinka tills imorgon bitti då jag duschar. 

Fick ett till samtal av Jennie när jag solade. Hon ville fortfarande åma sig över sin snygga svenne, och också berätta att hennes batterier dör. Så hon kunde inte prata med mig efter det. 

Men nu ska jag smörja in mig i lite lotion (med en gnutta BUS i) och kolla runt i lite bloggar. 

POUSS 

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0