problem, huh?

Haha, Jennie ringde alldeles nyss, och lät helt förtvivlad.
Hon är förälskad, och förälskad upp över öronen. Hon har sett en snygg svenne på hennes hotell, och han har sett henne också, det har hon lagt märke till.
Hon vill ha honom, hon vill ha honom i hennes säng, ikväll.
Nu till hennes problem:

Killen har flickvän, och flickvännen är med på resan. Hur ska Jennie, på ett smart och ej slampigt sätt, kunna få med honom till hotellrummet utan att hans flickvän märker. För även hon har sett att det står ''TA MIG'' skrivet i pannan på honom. Hon vill ha honom, och han vill ha henne.

Mitt tips:

Eftersom att jag älskar filmer som är lite, men bara lite, som i verkligheten, sa jag till henne detta:
Hitta en lapp, och skriv ''mitt hotellrum 00.00''. Denna lapp ska du bära med dig till hotellets dansgolv. Du ska sedan börja dansa med denna karl, och smidigt stoppa lappen i hans ficka. När han sedan kommer hem och ska lägga sig kommer lappen falla ur hans byxor, oxh han kommer vara på ditt hotellrum, i din säng, naken, innan du ens hinner säga ordet halleluja.
Problem som kan hända:

Han har inga fickor
Han har dyslexi
Han är bög och tjejen är hans syrra
Han har bara tittat på dig för att din bröstvårta kanske har synts under bikinin
Han är inte intresserad och skrattar åt dig dagen efter

Mycket kan hända, men wtf - det händer bara en gång i livet, man måste chansa!!

Kommentarer
Postat av: Lou

haha, dramatiskt.
godnatt och sov så gott när du nu ska göra det! :}

2008-03-03 @ 23:02:05
URL: http://cigaro.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0