ordbajsande

Har nu sminkat mig, och blev riktigt nöjd med sminkningen. Det är verkligen snyggt med en släng av kajal runt ögonen, man formar in dom så fint.
Slänger in en bild i slutet av inlägget.


Snart är det dags för skola. 14.52 ska jag ta bussen, eftersom jag bara ska gå på livskunskapen. Jag pallar inte med italienska, så jag skiter i den. Orkar inte. Skolan är för mig, verkligen längst ner på listan. Är så förbannat trött på den, och har stor lust att hoppa av och börja jobba heltid istället. Vore så grymt skönt att slippa sitta där som ett jävla fån i skolan, och inte fatta ett jota av vad de säger. Har lust att skita i skolan hela veckan, faktiskt.
Menmen, det är ju någonting man måste göra, och jag vet att om jag hoppar av nu, kommer jag aldrig i helvete börja igen. Jag kommer inte göra det, så jag ska försöka hålla ut ett tag till. Snart är det bara ett år kvar, och det ska bli förbannat skönt.

Så, livskunskap idag. Slutar fem i sex, och då ska jag se om Victoria vill följa med mig till centrum, måste införskaffa mig ett par leggins, eftersom mina har spårlöst försvunnit, och jag hade tänkt mig att ha klänning på lördag. Kanske kan köpa en fin klänning också? Eller bara ett långt linne, lixom.
Men det blir säkert toppen.

Nu ska jag lalla runt lite mer på internet, innan jag kanske tar mig något att äta.
PUSS HEJ

image508

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0