ööööh, what?!

Sitter nu i skolan. Har fått göra ett exempel på hur ett högskoletest kan se ut.
Man fick ett ord, och sedan 5 alternativ som kunde vara rätt. Jag kunde INGENTING! Tur att man ej ska skriva namn, och att detta ska rättas muntligt. Jag kommer inte ha rätt på ett skit.
Exempel:

Borgenär
A köpman
B långivare
C ämbetsman
D medhjälpare
E tjänsteman

Kan ni den?! Sådär såg alla ut.
Mer exempel på ord:

Trägen, härleda, doktrin, handgripligen, sitar, skälmsk, konnotation..
SJUKT!

Men vi börjar nu igen. PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

3:e gången jag skriver den här kommentaren. LÅNGIVARE tror jag att det är. Jag hade det där förra veckan, om jag minns rätt så är det lånegivare, men jag har säkert fel.

2008-03-20 @ 11:48:46
Postat av: ANNAAAAAAAAAAAAAAA

Och det där var jag. 4:e gången...

SUCK!

2008-03-20 @ 11:49:16
URL: http://ANNANANANANANANNAaAAAAAAA

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0