onsdag

Yes, så var en ny dag påbörjad! Ska på möte halv elva, så det är därför jag måste gå upp nu. Men det är ju fruktansvärt irreterande att det är idag, annars hade jag haft sovmorgon till fem över ett. Mutta... Men vi får hoppas på att det inte håller på längre än till elva, så kanske jag kan följa med mamma hem igen och sova lite till. 

Idag ska jag bara vara hemma. Jag ska inte göra ett skit. Jag ska gå och lägga mig runt nio. Jag ska iallafall lägga mig i sängen då. För nu är jag förbannat trött på att vara så trött hela tiden. Och imorgon börjar jag kvart över 8, så det är en tidig morgon. 

Och så måste jag avsluta med det här: 

JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ DIG OCH DITT SKITSNACK!!!!!!!!!!!!!!! 

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0