mötet

Är hemma nu från mötet. Och jag säger då det, det är inte lite jag behöver göra för att fixa skolan nu alltså.. Jävla skit. Sak på möte med rektorn efter påsklovet också, och det är ju inte heller så förbannat jävla kul. Ååååh, jag orkar fanimej inte gå kvar. Jag hatar skolan, och jag hatar allt som har med skolan att göra.
Skit ner dig.


Har suttit ovh pratat med Denice ett tag nu. Hon kom ner till mitt rum och gjorde mig sällskap på en cigg. Så pratade vi lite skit, och sen gick hon.
Det ska jag också göra nu, tillbaka till skolan. Vi hörs sen! <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0