Morrnmorrn

God morgon!
Min morgon var inte så god, faktiskt. När jag vaknar är jag skittörstig, men hade reda druckigt upp den lilla sprite jag hade kvar sedan igår. Och jag hade vaknat av att jag håller på att frysa ihjäl, nejmen då har ju smarta Ninni glömt att stänga fönstret. TACK. Men bakis är jag dock inte, och det är ju skönt.
Men trött är jag, iallafall.

Och vad är detta för väder?!?! Blir så jävla sur på det här, varför ska det vara fint varannan dag för?! Jag hade velat att det skulle vara fint idag också, så jag kunde gå tidigare från jobbet.
Jag ska prata med Simon idag nämnligen. Prata allvar. Jag tar nästan för givet att det tar slut idag. Jag vet hur jag känner för det heller, så det är väl ett tecken.

Nu ska jag kolla igenom alla andra bloggar, och röka mina chokladcigaretter. mmmmmm. Jag snackar inte nu om pappersrör med choklad i, utan riktiga cigaretter med chokladsmak. ASGODA. Svarta är dem också, och så är det typ socker på filtret!

PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Josephine

Godmorgon. Irrade lite runt bloggar och hittade hit. Fastnade för dig trevliga namn, Ninni:) Det är rätt ovanligt, iallafall här i Finland stöter jag inte ofta på det

2008-03-01 @ 07:57:42
URL: http://mumintroll84.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0