morgon.

Jag hatar tidiga mornar. Just nu har jag legat och snoozat en halvtimme. Skulle egentligen ha duschat, men varför det när jag ska jobba ikväll? Jag duschar när jag kommer hem istället.


Brandt kommer hem från fjällen på söndag, och du bjuder han hem mig på en fika. Han har ju sagt att jag måste komma hem och kolla på hans nya fina stora 6:a till lägenhet, så det är klart att jag inte säger nej till ett sånt erbjudande! Plus, man får ju kaffe! Katshing!

Jag ska nog åka till Skinnfantasi imorgon. För då slutar jag tidigt, och kanske så kan jag åka dit, och fiffilura lite mer på tatueringen. Jag skulle ju vilja göra den lite mer personlig, lite mer mig. Men jag vet ju självklart inte hur man gör sånt, så jag ska fråga killarna. Perfekt. Eller om de kanske har någon idé hur man skulle kunna fixa den, så den kan sitta i nacken. Mjao!

Men nu ska jag kolla in lite andra bloggar, och sen måste jag sminka mig.

Puss&Kram

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0