mm, och vi är friska?

Jag och Jennie har en mycket givande konversation på msn.
Dagen ämne är;
Hjärtligt skratt..

ninni' säger:

nå, beskriv HJÄRTligt

jennie säger:

underbart, de flyger hjärtan runt om en

ninni' säger:

GAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

jennie säger:

hihi

ninni' säger:

men nej..

ninni' säger:

ska jag förklara?

jennie säger:

aaa

ninni' säger:

du ser något kul

ninni' säger:

men det måste vara från någon som betyder något, eller som du saknar.

ninni' säger:

det behöver inte vara speciellt roligt, men det är något som du kan skratta åt.

jennie säger:

dig alltså?

jennie säger:

MOAHHAHAHAHAHHAHAH

ninni' säger:

men det kommer inte n¨got skratt, bara ett leende på läpparna, och bubbel i magen, och du känner dig så jävla lyckligt just nu, i detta ögonblick

ninni' säger:

MEN SLUTA FÖRSTÖRA MITT MOMENT!!

jennie säger:

haha förlåt

ninni' säger:

aldrig

ninni' säger:

nu har du förstört det..


Bara för att jag försöker vara seriös, och verkligen sätta mig in i rollen?
TACK FÖR DEN?!


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0