Mahaaaa!

Okej, jag är nu exalterad. Jag har hittat en resa. Och JÄVLAR vilket hotell! Asså, den har ingen pool eller så, men nära till havet och shopping.

Här är hotellet. Jag tycker faktiskt att det är ett jävligt fint hotell, för att tänka på priset.
Nu kommer jag inte ihåg vad det skulle kosta, och de har stängt av funktionen så jag kan titta, men det var inte så himla fruktansvärt dyrt för att vara ett hotell med bra läge.

JAG VILL.

Jag känner att jag kommer sitta här hela natten och kolla resor nu.
Kanske uppdaterar igen, kanske hittar något ÄNNU bättre.

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0