lyckliga tjejer, och förfalskad identitet.

Har nu pratat med Jennie ett antal gånger, självklart om hennes prins varje gång.
Men hon har nu en fot inne, han har hennes nummer, och det var han som bad om det!
Så, nu väntar hon alltså på att han ska ringa och säga att han vill ha henne.
Jag önskar henne all lycka till, och hoppas att hon får som hon vill.
Jag kommer inte orka höra hennes gnäll sen om huuuuuuuur nära hon var för att få till det.

Så, utgång på lördag. Trevligt minsann. Fast vi får se om vi drar till chaplins/360 eftersom Missan inte vill. Men det är ju Jennies dag, så jag tycker hon får bestämma vart vi ska :) . Tycker det är baotatrevligt på 360, jag gillar det som fan! Så vi får hoppas på att Missan tar sitt förnuft tillfånga och att vi går dit, wiihooow.
Frågan är vad jag ska ha på mig.. Kanske kan låna något fint av Denise. Eller kanske av Jennie. Eller kanske av mamma. Hmmm... Vi får la se.

_____________________________________________________


Jag är grymt besviken på mig själv. Att jag inte har lite mer balls i mig så jag vågar låna ut mitt legg till Victoria. Men jag är så himla rädd för att åka fast, eller för att HON åker fast. För åker hon fast, är det jag som sitter i skiten iallafall. Och hon får inte ta körkort, får böta och jadajada. Jag vill inte riskera det, men det känns så fittigt eftersom jag har sagt ja till det, och sen ändrar mig till ett nej. Fyfan..

Men nu ska jag försöka sova, eller om jag kanske ska göra lite te först. Ska upp halv sju imorgon och gå till skolan. SUCK.

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0