Lördagen

Och lördagen:

Jag började jobba klockan 11, och jobbade till 19. Jobbigt som inihelvete, eftersom halva jordens befolkning var där. Blev klara runt halv åtta med städningen, och åkte då hem. Kollade melodifestivalen, käkade gurka med olika dipsåser, och njöt av fulla muggar.

Sedan ringde Jennie och berättade att hon bangade på hemmafest. Jag ringde Anna då, och vi bestämde att vi sulle gå dit tillsammans. Jag duschade, fixade med kläder och plattade håret. Då ringde jag Anna, och hon var färdig för avfärd.
Vi möttes på alleplan och gick hem till Victoria. Asså, hon hdesagt att det skulle vara röjarparty. Men som sigt i tidigare inlägg, så var det cirka 3-4 personer kvar. Drickan var slut, och det var personerna också. Så det sög. Men Anna hade kul med sin suparkompis, hon badade bubbel med Danne. De andra satt och spelade ölspelet och hade allmänt kul. Jag satt väl mest i soffan, dansade lite, satt ute och rökte, dansade lite till och sen slocknade jag i soffan. Sov kvar där, och gick sedan upp vid sju och fick skjuss hem av Johan. Mötte upp pappa i hallen som undrade vad jag höll på med. Var tvungen att spela med, så jag sa att jag hade kommit hem nu. Han vart asförbannad, och log inte ens när jag sa att jag skojade. Sen drog jag och jobade, kom hem runt halv sex-sex och slocknade i soffan
Vaknade runt nio, och gick ut med hunden, mamma klippte av hans pulpa och sen tog jag baar hand om honom hela kvällen.

Japp, där har ni den. Min helg i text. Slänger in lite bilder från i lördags också.

    

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0