lördag <3

Jag känner mig fett taggad på att kröka gärnet idag. Kan det vara för att jag sovit typ nio timmar nu eller? Gaaaaah.. Men jag skulle inte banga på lite action i mitt liv just nu. Krogen skulle jag verkligen inte banga på.

Jag ska prata lite med mamma om hon kan köpa lite dricka tills imorgon. Eller iallafall, en flaska vill jag ha.

Meeeeen jag vill att det ska bli lördag nu, så jag kan få bli riktigt full och sova ut hela söndagen. Det ska bli FÖRBANNAT skönt att inte behöva jobba dagen efter, utan bara sova och få slappa gärnet. Vi ska hem till Jennie, vilket är skönt då det är lite närmare hem ;) Hon är ensam hemma hos sin mamma, så det kanske blir lite efterfest där? WOHO! Najsnajs. Måste nästan tvinga mamma att köpa en sån, annars blir jag ledsen. Annars kanske jag kan be Jimmy? Han är ju förfan tjugo nu. Haha.

Meeeeen han kunde inte. Han var hemma hos Fanny, och skulle jobba imorgon. Och det var suuuurt må jag lova. Fan, då blir det tjat på mamsingen. Men asså, 160 spänn, orkar man punga ut med det? Jag vet fan inte. Kanske nöjer mig med baileysen som Jennie har istället.


Det är lördag om 8 minuter!

image528

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0