klippning och annat ordbajsande

Åååååh, jag måste köpa cigg imorgon. Jag paaaallar inte. Eller iofs är det ju skönare att vara 18 och gå till shell, men det är ändå fruktansvärt jobbigt enligt mig. Det skulle isånafall vara ett bra argument till att sluta, för att jag inte orkar gå till shell. Tragiskt, javisst.

Jag har fruktansvärt tråkigt och är rastlös. Funderar på att lägga mig i solariumet ett tag och slappna av lite, men risken för att somna är stor, och det orkar jag inte. Orkar inte vakna upp som en isbit när solariumet varit avstängt i en halvtimme. No thanks. Kanske solar imorgon istället, kan vara skönt det med.

Ska troligen klippa mig imorgon, hos Denice. Känner att håret behöver piggas upp lite, då det nu bara hänger och slänger. Lite tråkigt, så vill klippa upp det lite.
Victoria har förresten klippt sig riktigt kort nu! Nästan, nästan Victoria Beckham-frisyr, fast inte lika kort. Men det ger er en blick i hur hon ser ut nu. Riktigt modigt att göra det, eftersom hon hade ganska så långt hår när hon klippte. Modigt.

Jag har aaaabsolut inget att göra, men har för mycket i huvudet för att orka lägga mig och kolla film. På internet har man iallafall något att läsa hela tiden, och vänner att prata med, så då vandrar ju tankarna iväg på sånt istället. Jag orkar inte tänka, men jag tänker ändå för mycket. Livet är skit ibland.


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0