kan ej fatta...

Nej, det är sanslöst vad människor kan hålla på. Jag fattar inte hur de kan säga att de ska ha sex i webbcam, för att det hettar upp andra? Fattar ni att hon satte sig framför mig i sin cam, och visade sig helt naken?
Jag var ju tvungen att ta kort, så att ni skulle fatta att jag inte ljög, haha. Men asså allvarligt?
Varför gör man så? Tänk om jag skulle vara en gammal snuskig äcklig gubbe som sitter och drar en runk till detta nu? De kan ju inte veta säkert att jag är den jag säger att jag är?

Sen vart de helt plötsligt oroliga, och ville att jag skulle skicka bilder på mig själv, så de visste. Hon hade redan suttit helt näck och smekt sig själv, och seeeeeeen undrade de om det verkligen var jag.. Hmm?


Jag sitter och pratar med Jennie i telefon när ''han'' börjar skriva. Sedan fick hon sedan uthärda många chockerande skrik och sådär. Jag fattar inte?! Jag vart helt chockad och paff?

    WHYYYY?!

Kommentarer
Postat av: Jennie

SEN är väl frågan varför du vill se en naken tjej? HAHA

2008-03-13 @ 19:33:40
URL: http://tullan89.blogg.se
Postat av: ninni

Hahaha, på vilket sätt ville jag se henne? Jag trodde det var en kille som skulle visa sin tatuering. mwuhaha.

2008-03-13 @ 19:36:05
URL: http://schmeeek.blogg.se
Postat av: Jennie

HAAHAHHAH! euuuuwwww

2008-03-13 @ 23:17:50
URL: http://tullan89.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0