jooobb

Mitt ansikte är en tomat, och jag är jättetrött. Så jag ska snart hoppa in i duschen, och raka benen. Ska sitta riktigt länge, och bara njuta. Sedan smöra in mig med min finaste bodylotion, och riktigt ta hand om mig själv. Skulle behöva ta hand om mitt rum som ser ut som katastrof, men det kan vi kanske ta imorgon. Jag ska bara ta det lugnt, och vara hemma. Kanske träffa Jennie när hon kommer hem från Melodifestivalsrepningen, eller så går jag ut och tar en cider med en kompis från jobbet. Det kan bli trevligt, faktiskt.

Jobbar hela helgen, stängning på lördag och öppning på söndag. Kommer bli jobbigt, men måste jobba så jävla mycket nu fram till sommaren, så det är inte klokt. Jag kommer även börja jobba torsdagskvällar, 16-19, bara för att jobba så mycket som möjligt. Ska se om man hittar ett till jobb som man kan ha när man inte kommer vara på barnadiset. Skulle varanajs med en sisådär 10.000 i månaden, hell yeeees!

Ska nog gå och duscha nu, och njuta. Men bara kanske. Kanske sitter här ett tag till.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Hille

Vem har du tagit en cider med? =/

2008-03-14 @ 07:45:08

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0