jobbet..

Hela denna dag har varit bajs. Jag känner att jag inte riktigt orkar eller vill någonting.
Som jag sa, detta med städning är inte min grej. Min lust för städning försvann när jag städade på BD, så jag tänkte att jag skulle ta städningen imorgon, efter skolan istället. Det gör jag nog, för nu känner jag mig alldeles för trött och mör efter jobbet. Stressade som en idiot, eftersom jag kom igång med det försent. Blääää.

Nu ska jag kolla filmen ''På smällen'' och sen sova. Maybe.

Snälla, kan inte ni tipsa om filmer som är bra, och värda att se?
PUSS

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0