ingen skola, inga skor..

Nehepp, vart ingen idrott heller. Vi har ju simning idag, och jag skulle ju inte vara med. Så alla är i simhallen, så det är ingen idé att jag åker till skolan nu iallafall. Åker till skolan så jag är där till tre, sen får jag väl vänta i skolan till fem tills min kvällskurs börjar. Herregud va jag skiter i skolan numera. Måste skärpa mig med det, verkligen.

Jag hittade inte mina skor, och jag kan FAN inte komma på vart dom är. Det är helt sjukt. Jag kan inte ens komma ihåg när jag använde dom sist, men det var länge sedan iallafall. Och jag har letat överallt. De är helt spårlöst försvunna. Jag har ett svagt minne av att de ligger i en plastpåse någonstans, men vart?
Kan jag ha lämnat dem någonstans, eller vafan är det frågan om?
Har jag en skotjyv i familjen, eller vad?

Det här är en gåta som behöver lösas.

PUSS

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0