ingen rubrik.

En kaffe latte på pressbyrån är läskigt gott. Och alltid så himla uppiggande. Jag hatade kaffe förut, kunde inte ens se på en kaffe utan att bli tokig. Men nu måste jag dricka minst en kopp kaffe om dagen. Helst ska det vara latte, men det går bra med vanlig kaffe också.
Okej, för mycket ordbajsande om kaffe..

Träffade Wellman nu, under min två timmar långa rast innan fotokursen. Vi åkte till centrum, köpte kaffe och gick inne på HM. Sen träffade vi Elina och lilla Casper. Hur mysiga som helst. Vi satt i centrum och jollrade med lilla bebisen, och pratade om barn i samband med skåningar.

Nu är det som sagt fotokurs, och jag är tillbaka i skolan. Ska se om Victoria vill leka med mig sen, eftersom hon börjar samtidigt som mig imorgon så tänkte jag även att hon kunde sova över. Jag får ju skjuss av mor min på torsdagar.

Och imorgon är även sista dagen innan lovet, och det är naaaaaajs som fan. Och jag är ledig fre-lör-söndag, och sen jobbar jag mån-sön. Varje dag.. Och det kommer bli jobbigt, men det kommer bli asbra med pengar.
Får 5.000 nu på tisdag, och har räknat ut att nästa 25:te kommer jag få runt 7.000 kronor. NAAAAJS!!!!

Men ska kolla runt lite nu innan vi börjar. PUSS <3


Kommentarer
Postat av: emma

kaffe latte är det bästa som finns!

2008-03-19 @ 17:21:29
URL: http://dinelsklingspussy.blogg.se
Postat av: Anonym

Tävling, du har chansen att vinna 2 halsband från pearlnet.se, gå in i min blogg för att läsa mer. lycka till! :)

/ F & C

2008-03-19 @ 17:23:51
URL: http://www.metrobloggen.se/bearitbery

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0