ingen ork..

Nu tappade jag lusten för allt helt plötsligt. Jag vill ingenting, orkar ingenting.
Nu vet jag vad jag har framför mig, hur mycket jobb och slit jag kommer behöva gå igenom. Men jag måste, för det där är inga betyg som jag vill gå ut med. Naturkunskapen och italienskan kan få behålla sina IG:n, men resten måste jag fixa upp. FYFAN... Jag pallar inte, jag vill inte.

Nu har jag stor lust att bara släppa allting, och hoppa av. Jag kommer ändå aldrig bli någonting speciellt. Jag kommer aldrig ha ett högt uppsatt jobb, jag kommer aldrig ha en månadslön på 100.000 iallafall, så varför ska jag hålla på? Jag kommer aldrig få ett sådant jobb med dem betygen jag kommer få iallafall. Jag kommer aldrig att fixa MVG i allt, de betygen som man behöver för att få sig ett värdigt jobb. Jag kommer inte fixa det.
Så varför ska jag ens gå kvar i skolan? Varför ska jag pina mig igenom något som jag ändå kommer fucka upp sedan? Jag får väl sitta i en kassa på ICA resten av mitt liv eller något.


Fyfan...


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0