home again

Såååå, hemma efter en riktigt rolig dag,.
Sket i skolan idag, orkade verkligen inte.
Åkte istället med Victoria och fikade inne vid fridhemsplan på Café Fix, tog oss en latte, en negerboll och en stoooor sallad. Orkade dock inte äta upp hela, men vafan.

Mötte sedan upp Anna vid hötorget, och åkte tillsammans hem. Stannade vid det nya fiket på Alléplan, som förövrigt SÖG eftersom vi rent ut sagt blev utskickade långt innan stängning bara för att de skulle städa. WHAT?! Asså, ursäkta mig? Men om det står att de stänger nio, så ska de ju förfan stänga nio också? Annars ska det ju stå att de stänger halv nio, eller något, så att de hinner städa. Nejmen, det var ju för att snubben skulle hinna hem, för han bodde ju trots allt i sumpan. Ja, too bad för you then? Vem bryr sig, det är väl förfan inte vårat fel att du tagit ett jobb långt bort?

Jag går inte fram till gärsterna på Barnadiset halv sex, och säger att de får gå, även fast vi stänger sex, bara för att jag ska hinna stänga och städa - jag bor ju trots allt i tyresö (?) Ehhm, naej det är inte rätt.

Fiifan. Nej, usch.

Köpte också lite fina strumpbyxor på Lindex, eftersom att mina är helt borta, jag vet - även dem. Skorna är också helt putts väck. Tack för den.

Nu ska jag lalla runt lite till på internet, och sen ska jag lägga mig för att sova. Faktiskt.

PÅ LÖRDAG BLIR DET KROGEN, OCH JA, JAG LÄNGTAR SÅ JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0