hemma igen

Hemma igen från jobbet. Det var lugnt, så jag fick gå hem. Jag nådde också fruktansvärt dåligt. Ont i magen och ville bara kräkas. Och nej, det var inte baksmälla, det var något annat.
Kanske är det nervositet inför det kommande samtalet jag ska ha med min pojkvän idag. Kanske han inte kommer vara min pojkvän efter det. Vi får hoppas på att det löser sig så att vi båda blir nöjda.
Jag vågar inte ringa honom än och tala om att jag är hemma, jag gör det om en stund. Jag tänkte gå och lägga mig en liten stund, då jag fortfarande har ont i hela kroppen.

Bilder och en video kommer upp senare, allt från igår.
Nu ska jag sova.
PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0