helgen som gick

Jaaa.... Första gången sedan i lördags. Har väl inte vart en kanonhelg, men lördag till klockan fyra var super. Har aldrig vart så full eller glad i hela mitt liv.
Helt underbart på krogen, dansade visserligen inte så mycket, satt och var social med hela gänget som var där istället. Och jag drack, och drack, oooooch drack,. Tillslut skulle krogen stänga, och jag var verkligen full. Oh herregud, jag lovar er.

Bussresan hem till Jennie var asrolig, skrattade mycket.
Klockan 10 vaknar jag, men vill snabbt somna om igen. Jag och Jennie ligger i hennes syrras säng, från klockan tio till fem, utan att sova. Vi pratade med hennes skåning, käkade en jäääävla massa chips och doppade i guacamole (?) och var allmänt feta.

Efter det åkte vi till centrum och tjockade i oss donken. Fruktansvärt gott! Sedan åkte vi hem till Jennie igen, pratade och skrattade lite med hennes mamma och sedan åkte vi och solade. Och det var underbart kan jag lova, eftersom det var svinkallt ute. Det var inte lika kul att tvätta av sig sminket framför Jennie som såg ut som en neger, men jajaja. Sen åkte jag hem, tog en vända med hunden, och sedan kom Simon.

Vi pratade lite, men kom som vanligt inte överens om någonting. Vi funderar på att ge vårat förhållande den här veckan, vet vi fortfarande inte vad vi vill så stuntar vi i det. Jag kan inte säga att jag tycker att det är bra, får ont i magen när jag skriver det, men det kanske är nödvändigt, han mår inge bra, och jag mår inge bra. Det kanske är bäst så.......... Ingen av oss vill ju såra varandra.

Nu ska jag läsa lite andra bloggar, och sen ska jag klä på mig och dra till skolan.
Vi hörs efter sex. PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0