Godnatt!

Nu ska jag gå och lägga mig. Planerar att gå upp lite tidigare imorgon och lägga mig i solariumet en halvtimme. Det skulle vara skönt, plus att det är aldrig fel med lite färg.

Har precis skurat upp allt blod som Sulan dräller runt sig. Han har nu fått ett litet förband på tassen så han inte kan slicka upp klon hela tiden. Han får ju en liten hinna över så det slutar blöda, men då är han där och slickar så det går upp igen, och blöder lika mycket. Just nu ligger han under min säng, och förhoppningsvis stannar han där tills det slutat blöda. Stackars lilla vovven. Vi måste fixa en tratt om detta inte slutar. Plutten..

Har kollat tre avsnitt av scrubs nu, men nu är ögonen trötta och jag ska lägga mig i sängen. Får hoppas på att jag kan somna, eftersom jag sov två/tre timmar när jag kom hem från jobbet.

Men jag skriver imorgon bitti. Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Mia

Godnatt på dig, sov gott!!

2008-03-17 @ 01:22:14
URL: http://mariat80.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0