godmorgon.

Godmorgon förresten. Jag är trött som ett as, och hade verkligen svårt för att gå upp imorse. Skulle gå upp tidigare idag, runt sex, halv sju, men det var inte så.

Jag tog ju en insomningstablett igår, och det verkar väl fortfarande antar jag. Sen kan det ju vara för att mamma kom in någongång inatt och grät. Men då var jag alldeles för groggy för att fatta vad hon menaded. Hon sov iallafall i min säng. Även fast det låter sjukt, så var det grymt skönt med sällskap i sängen. Jag saknar Simon...

Men nu ska jag gå och sminka mig, och sen åka till jobbet. Vi hörs sötnosar.

<3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0