Godmorgon!

Åh vilken härlig dag. Solen skiner, fåglarna kvittrar, jag är nyduschad och luktar gott. Vad kan möjligtvis förstöra denna dag?

Jo, jag jobbar. ÄR FÖRBANNAT TRÖTT IDAG! Jag vill inte göra annat än att sjukanmäla mig idag, men det skulle jag aldrig göra. Inte med mitt beroende av pengar, inte.
Men därimot börjar jag faktiskt bli sjuk, känner jag. Halsen gör ont, jag hostar och grejar. Och jag ska jobba hela veckan? Usch, detta kommer inte bli lätt.
Men jag jobbar 4 stängningar och 3 öppningar. Om man räknar med min måndag, så jobbar jag 4-4. Ni fattar.

Men nu ska jag kolla runt lite, och sen ska jag komma igång med smink och hår. Jag ser förjävlig ut, rent ut sagt. BAJS.

Sen när jag kommer hem ska jag sova en stund, och sen ska Simon komma.
Snälla Gud, var på min sida.

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0